V pondělí 11. dubna 2011 odstartovala nová reklamní kampaň UniCredit Bank SPLÁTKOMAT zaměřená na Presto půjčku umožňující konsolidaci/refinancování stávajících úvěrů. Základním heslem jarní kampaně je: „splácím méně, získám více“.
„Presto půjčka umožňuje převedení jedné půjčky nebo sloučení několika půjček, kreditních karet a kontokorentů u jiných bank a finančních institucí do jedné výhodné půjčky, což klientovi přinese výraznou úsporu finančních prostředků. Kreativní ztvárnění našeho televizního spotu se snaží upozornit právě na tuto klíčovou výhodu nového produktu,“ upřesňuje Jan Chvojka, ředitel úseku Identity & Communications UniCredit Bank.
Největší jarní kampaň od UniCredit Bank SPLÁTKOMAT se objevuje v televizi, v tiskové inzerci, na internetu a v outdoorové reklamně. „Televizní spot natočil režisér Steen AGRO, který pro nás již natočil úspěšný spot pro IMAGE kampaň a Převratnou hypotéku, ve spotu se objevuje Šimona Caban, který v roli konferenciéra představuje náš nový produkt,“ dodává Jan Chvojka.
Součástí kampaně jsou rovněž nové letáky a plakáty. Kampaň je dále zviditelněna prostřednictvím plazmových obrazovek na pobočkách banky a na obrazovkách bankomatů.
Další informace:
UniCredit Bank přichází s výhodným a unikátním principem SPLATKOMAT.CZ
– red –