Značka Finlandia uvedla na jaře na český trh novou vizáž své lahve. Spotřebitelé již z minulých let znají podobu lahve připomínající tající led. Letos však prošla inovací a v barech a na regálech v běžných řetězcích ji od dubna mají příležitost vidět v novém moderním designovém provedení. Povědomí o novém designu Finlandia Vodky podpoří během roku 2011 reklamní kampaní na TV Nova, ATL kampaní v pražském metru nebo dopravě v regionech.
Finlandia představuje svým obchodním partnerům a spotřebitelům inovaci v obalovém designu. V dubnu se na regálech objevila nová podoba lahve Finlandia Vodky. Kvalitní obsah dle původní receptury zůstal zachován. Nový design podpoří rozsáhlou ATL kampaní, která odstartovala 28. 3. spoty na TV Nova.
Třicetivteřinové spoty Finlandia Vodky se objevují na TV Nova v prime time před Televizními novinami a Sportovními novinami, uvádějí například i seriál Comeback a Kriminálku N.Y. nebo seriál Mentalista. Nový design lahve osloví prostřednictvím LED panelů účastníky pražské hromadné dopravy a v metru, dále i zákazníky stovky českých hypermarketů. V regionech se dále během jara objeví atraktivní vizuály Finlandia Vodky na autobusech městských linek.
-red-