Klasické statické reklamní plochy jsou dnes už naprosto všude. Naproti tomu digitální zobrazovače si svojí cestu postupně hledají. Jejich výhody jsou zřejmé, pokud jsou umístěny kdekoliv, prostě zaujmou, reklama na nich svítí, hýbe se, je nápadná. Přednosti jsou ale vykoupeny tím, že pro obrazovku potřebujete více místa, zdroj elektřiny a také ovládací software (neuvažujeme jednu obrazovku s přehrávačem dvd).
Díky dostupnější technologii se digitální reklamní plochy objevují čím dál tím více na místech, které byly donedávna doménou pouze statických ploch.
Čekárny u lékařů, nemocnice
Obrazovky v čekárnách lékařů se jako reklamní nosiče využívají již řadu let. Dokladem jsou instalace s klasickými CRT monitory a CD přehrávači, kde se mění obsah tím, že technik jednou za měsíc přijde vyměnit CD s aktuální smyčkou. I když to vypadá archaicky, svůj účel to plní. Důležité je sdělení a obsah vysílání. V čekárně se čeká, takže je dostatek času pacienty masírovat reklamou a to i se zvukem.
Autobusy MHD
Jedno z mála míst, kde se obrazovky zatím neprosadily tak masivně. I když v rámci ČR působí několik společností, které provozují LCD v MHD. Pouze Praha zůstává pozadu, tedy pokud nevezmeme v potaz projekt internet v pražských tramvajích, kde jsou nainstalovány i LCD obrazovky, zatím se ale tváří, že nebudou k dispozici třetím stranám. Reklamě na LCD v autobusech nebo tramvajích ale také neuniknete.
Nápojové automaty
LCD obrazovky pronikly i na toto místo. Jejich výhodou je téměř stoprocentní sledovanost. Když stojíte před nápojovým automatem volíte nápoj v automatu a příprava nápoje trvá zhruba 30 sekund. Co v tento moment můžete dělat? Prostě sledovat obrazovku.
Obrazovky jsou opravdu všude a je to dobře, jednak z pohledu zadavatele, který má možnost plně využít potenciál digitálních zobrazovačů. Na druhou stranu z těchto ploch může těžit i příjemce reklamy. V mnoha případech se totiž nejedná pouze o reklamní smyčky, ale také o užitečné informace typu zpravodajství, předpovědi počasí apod.
Zdroj: www.dmarketing.cz