Od letošního roku mění největší producent moravských vín VINIUM Velké Pavlovice svoji komunikační strategii. Došlo tak ke změně loga, vytvoření nového a moderního claimu a pracuje se na zcela nových etiketách.
„Pro Vinium jsme připravili nový, moderní přístup ke komunikaci, který souvisí s jejich přístupem k výrobě kvalitních moderních vín. Vinium investovalo do nových technologií na výrobu vína a také do komunikační strategie, která má víno více přiblížit spotřebitelům,“ popisuje změny Petr Lustig, ředitel agentury Creative Communication, která novou komunikaci pro Vinium připravila.
Staré logo Vinia se používalo od roku 2004. Od letošního roku začalo Vinium používat nové logo, kde je zvýrazněn název regionu Velké Pavlovice. „Souvisí to s tím, že spotřebitelé se při výběru vín orientují podle oblasti. Proto v novém logu vystupuje do popředí název Velké Pavlovice,“ komentuje Petr Lustig.
Součástí změny v komunikaci je vytvoření nového claimu: Slunce v každé láhvi. Ten odráží regionální výjimečnost Velkopavlovicka. Tento region totiž patří k nejteplejším a nejúrodnějším místům v České republice.
-red-