Specializovaná maloobchodní síť s podlahovými krytinami 1 FLOOR buduje povědomí o značce u koncových zákazníků a po více než jednom roce úspěšného působení v ČR a SR se letos představí i na billboardových plochách. Outdoorová kampaň je v rámci ČR naplánována na měsíce duben a září 2011, pro Slovensko jsou prozatím aktuální první jarní měsíce letošního roku. Jen v dubnu tak bude síť 1 FLOOR v rámci obou zemí představena na celkem 165 billboardových plochách. „Posílení povědomí o centrech podlah značky 1 FLOOR je stále ještě hlavním cílem připravené kampaně. Rádi bychom docílili stavu, kdy si lidé logo 1 FLOOR automaticky spojí s kvalitními podlahovými krytinami i profesionální úrovní poskytovaných služeb,“ vysvětluje Ing. Petr Kratochvíl, jednatel společnosti Kratochvíl parket profi a spoluzakladatel sítě 1 FLOOR.
Přibližně 130 billboardových ploch euroformátu 5,1 x 2,4 m s exkluzivní grafikou prezentující síť 1 FLOOR po celé ČR zajistí agentury LaROS profi, s.r.o., Confidence Media, s.r.o. i další menší regionální firmy. Na Slovensku byla kampaň v počtu 34 billboardových ploch zahájena již na začátku března, na duben je naplánováno 32 reklamních ploch. Po dobré zkušenosti z loňského roku spolupracuje slovenská pobočka sítě 1 FLOOR s již ověřenou reklamní agenturou Rabaka s.r.o. „Pro grafiku reklamy jsme hledali elegantní motiv, který upoutá a zároveň nikoho neurazí. Důraz byl kladen i na exkluzivitu reklamního sdělení, k čemuž mimo jiné napomohl elegantní styl fotografie,“ doplňuje Ing. Petr Kratochvíl a dodává: „Jednotnou grafiku i firemní design považujeme za důležitý a účinný krok k prosazení značky u široké veřejnosti.“
Grafika billboardů se v podstatě skládá ze dvou částí. Přibližně třetinová plocha reklamy, černý pruh s logem a www stránkami vpravo, bude u jednotlivých kampaní neměnná. V závislosti na potřebách konkrétní kampaně by se měla měnit zbývající část reklamního sdělení. Kromě univerzální grafiky platné pro celou síť 1 FLOOR se ve vybraných regionech objeví i billboardy s reklamním sdělením, jehož součástí bude kontakt na konkrétní centrum podlah 1 FLOOR. Kromě billboardové kampaně byla síť 1 FLOOR na začátku března představena na veletrhu Nábytok a bývanie v Nitře. Mezi další cesty propagace patří public relations, inzertní kampaně na internetu i v tištěných titulech či prezentace v televizi, loni na podzim síť sponzorovala čtyři díly pořadu Jak se staví sen na TV Prima.
-red-