Média

Wüstenrot vyhlásil výsledky výběrového řízení

Finanční skupina Wüstenrot vyhlásila výběrové řízení na mediální agenturu a již zná výsledky. Výběrového řízení se účastnili mediální skupiny Attention!Media, ZenithOptimedia, Médea a Carat. Kromě nové mediální agentury se vybírala i kreativní agentura a PR agentura. Mediální agenturou se stala Attention Media, která bude nově s Wüstenrotem spolupracovat při nákupu klasických médií. Online media bude dodávat skupina ZenithOptimedia, která s Wüstenrotem úspěšně spolupracovala i v minulosti.

Novou kreativní agenturou se stala agentura Scholz & Friends. „Rozhodování o kreativní agentuře bylo jedno z nejtěžších. Všechny návrhy byly zcela originální a vedli jsme nad nimi dlouhé debaty. Věříme, že jsme nakonec vybrali ty opravdu nejlepší. Od spolupráce si slibujeme další rozvíjení dobře nastavené komunikační strategie, která je výsledkem několikaleté spolupráce s agenturou Saatchi & Saatchi “, říká Michal Hrbotický, vedoucí marketingu finanční skupiny Wüstenrot.

PR agenturou pro společnost Wüstenrot byla vybrána firma Publicis PR. „Naše společnost se neustále rozrůstá a přibývá mnoho produktů. Jsme rádi, že můžeme naší externí komunikaci podpořit spoluprací s PR agenturou, která se dobře orientuje také v oblasti finančnictví “, říká Kateřina Bílá, vedoucí komunikace a PR.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!