Reklama

Novinky.cz startují kampaň s názvem „Stále se něco děje“

Novinky.cz, nejčtenější zpravodajský server na českém internetu, přichází s novou kampaní. Kampaň s mottem „Stále se něco děje“ odstartovala 1. dubna.

Hlavním sdělením nové kampaně je rychlost událostí, na kterou dokáže aktuálně reflektovat jedině internet, a na něm jsou Novinky.cz nečtenějším českým zpravodajstvím. Kreativní koncept z dílny McCann-Erickson v nadsázce poukazuje na rychlost, se kterou se události mění ještě dříve, než si o nich stihnete vůbec cokoli přečíst.

Outdoorovou kampaň, která počítá se citylighty ve velkých městech (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Zlín), posléze doplní také on-air podpora. Promo spot bude vysílán v rámci reklamního času celostátních televizí a v kinech.

„Průběžně aktualizované nejčtenější internetové zpravodajství představíme prostřednictvím kampaně lokalizované na frekventovaná místa, jako jsou například pražské metro, zastávky hromadné dopravy nebo pěší zóny,“ vysvětluje Simona Matoušková, Brand manažerka obsahových služeb Seznam.cz. „Právě na místech, kterým je neustálý pohyb a změna vlastní, chceme Novinky.cz ukázat jako moderní a rychlé internetové médium, které je schopno pružně zaznamenávat události v rychle se měnícím světě,“ dodává.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!