Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR oznamuje zahájení kurzu MARKET RESEARCH ACADEMY (MRA), který pořádá ve spolupráci s Vysokou školou ekonomickou v Praze a Dr. Ivanem Tomkem (MR. THINK). Jedná se o již třetí ročník unikátního kurzu zaměřeného na výzkum trhu a jeho využití v marketingovém řízení.
Kurz je určen pro všechny, kteří „přicházejí do kontaktu“ s výzkumy trhu, tedy pro pracovníky marketingových oddělení, odborníky zabývající se plánováním, reklamou a PR. Jarní kurz BASIC je speciálně orientován na mladé pracovníky, kterým pomůže se v problematice výzkumů zorientovat. Dozvědí se na něm, jak účelně vynakládat prostředky pro výzkum trhu, jak využívat a interpretovat jejich výsledky, jak komunikovat s výzkumnými agenturami. Budou mít také možnost prakticky se seznámit s nejnovějšími trendy a technologiemi (například neuromarketingem).
„Na základě doporučení posluchačů, kteří již MRA absolvovali jsme letos kurz rozdělili do dvou úrovní obtížnosti: BASIC a ADVANCED. Varianta BASIC je určena především pro ty, kdo s výzkumem teprve začínají pracovat – pro nové pracovníky marketingových oddělení, mladé pracovníky výzkumných agentur, pro studenty příbuzných oborů a doktorandy, ale i pro všechny další, které oblast výzkumu trhu zajímá. Verze kurzů ADVANCED je pak pro zkušené specialisty, kteří zde budou mít příležitost prohloubit si své poznatky,“ uvádí ke změnám v letošním roce Tomáš Rychecký, místopředseda sdružení SIMAR.
Jarní blok kurzů BASIC bude zahájen ve středu 13. 4. 2011 a bude pokračovat celkem 6 týdnů vždy ve středu od 15 do 19 hodin v prostorách rektorátu VŠE v Praze. Jedná se o 12 dvouhodinových lekcí koncipovaných do 6 odpoledních bloků. Přednášet budou zkušení profesionálové z předních agentur pro výzkum trhu, nezávislí odborníci i marketéři ze strany klientů. Absolventi, kteří obhájí závěrečný projekt, obdrží certifikát o absolvování vystavený pořádajícími subjekty. Na podzim naváže na tuto jarní část kurz pro pokročilé ADVANCED.
Veškeré podrobnosti týkající se kurzu včetně harmonogramu přednášek, seznamu lektorů a názorů některých účastníků loňských běhů jsou na webových stránkách www.market-research-academy.cz. Prostřednictvím stránek je možné se na kurz i přihlásit.
-red-