Branding

Finlandia Vodka představuje nový design

Finlandia Vodka, značka křišťálově čisté vodky, známá novátorstvím v obalovém designu, představuje v České republice nový design lahve, kterou přezdívá „Tající led“. Led je ústředním motivem značky od jejího samotného počátku a na tuto tradici více než jindy navazuje i nyní. Povrch lahve zachycuje moment, kdy se led tající na slunci proměňuje ve vodu. Nový design Finlandia Vodky zároveň osvěžuje i nová podoba loga a etikety.

Finlandia Vodka působí na trhu od roku 1970 a je druhou největší prémiovou značkou vodky v Evropě. Již od počátků je známá novátorstvím oblasti obalového designu. Plně totiž využívá možnosti být obklopena těmi nejzvučnějšími jmény finského a světového designu. Tak je tomu i v případě nové formy, která vznikla z nápadů a myšlenek předních finských návrhářů Kennetha Hirsta a Harryho Koskinena.

Finlandia

Finlandia Vodka svou novou podobou ctí tradici finského designu skla a koncept vycházející z čisté finské přírody. Ta poskytuje Finlandia Vodce ty nejdokonalejší ingredience pro její výrobu. Základ tkví v průzračně čisté ledovcové vodě filtrované přes desítky tisíc let staré ledovcové morény. Podstatou alkoholické složky je celosvětově nejvíce ceněné lihovarnické obilné zrno – šestiřadý ječmen. V neposlední řadě také severské půlnoční slunce, které ječmeni dodává potřebnou energii k dozrávání.  

„Nový vzhled lahve má podtrhovat její základ a původ v ledové severské přírodě Finska. Je vyjádřením průzračné čistoty jedné z neoblíbenějších světových vodek. Design se změnil, ale kvalitní obsah dle původní receptury zůstal zachován,“ říká ke změně Marek Spálenka, senior brand manažer Finlandia Vodky.     

Nový vzhled vycházející z přírodního konceptu tajícího ledu osvěží zároveň nové logo dvou bojujících sobů s červeným půlnočním sluncem nad hlavami. Stejně tak je novinkou i etiketa – u variant s příchutěmi je barevně odlišená a nese obrázek skutečného ovoce, aby její konzumenti snadno mezi dalšími poznali svého favorita.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!