Společnost ETA zvítězila v průzkumu „Dobrá značka“, který každoročně pořádá společnost Reader´s Digest Výběr celkem v 16 zemích světa. ETA si už od roku 2003 udržuje své prvenství v kategorii malých kuchyňských spotřebičů. Hlavní roli v průzkumu hraje spontánní znalost a důvěryhodnost značek v 30 produktových kategoriích. Společnost ETA zároveň na začátku března otevřela historicky první prodejnu v obchodním centru. Místem otevření se stalo Obchodní centrum ve Zlíně.
„Ceníme si, že značka ETA je v kategorii malých kuchyňských spotřebičů vnímána jako nejlepší. Neustále pracujeme jak na nových produktech, které uspokojí potřeby zákazníků, tak zdokonalujeme stávající produkty“, řekl Jiří Pathy, generální ředitel společnosti ETA. „Ocenění pro nás znamená velkou výzvu a motivaci,“ doplňuje. Ve světě je ocenění „Dobrá značka“ známé pod názvem Reader’s Digest European Trusted Brands. V rámci průzkumu, který probíhal v 16 zemích světa, bylo distribuováno celkem 586 596 dotazníků, v České republice bylo obesláno 13 500 respondentů. Cílem výzkumu bylo zjistit, ke které značce mají spotřebitelé největší důvěru. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhlo ve čtvrtek 24. března 2011 v Obecním domě v Praze.
Společnost ETA díky sílící poptávce neustále rozšiřuje síť vlastních prodejen na frekventovaných místech. Na začátku března 2011 otevřela historicky vůbec první prodejnu v obchodním centru, a to ve Zlíně. Prodejna o rozloze 80 m2 vychází s nového korporátního designu, který je postupně zaváděn do všech komunikačních oblastí. Vzdušný prostor ve světlých odstínech je harmonicky rozdělen podle čtyř produktových řad – Kuchyně, Domov, Beauty a Péče o tělo. Prodlouženou otevírací dobou od 9 do 20 hod. po týden včetně víkendů chce společnost ETA co nejvíce vyjít vstříc zákazníkům a poskytnout jim dostatečný komfort při testování a nakupování produktů.
-red-