Primalex zpřehledňuje nabídku a usnadňuje tak zákazníkům orientaci ve svém portfoliu. Primalex oblékl novou řadu otěruvzdorných nátěrů Primalex PLUS do zářivě červených obalů. Nová červená řada zákazníkům slibuje snadnou orientaci při výběru materiálu, zaručenou jednotnou úroveň kvality a jednodušší výběr barevných odstínů. Nejoblíbenější bílý malířský nátěr Primalex PLUS tvoří základ nové řady stejného názvu. Kromě bílého nátěru do nové řady patří také barevné řešení stejné kvalitativní úrovně, a to Primalex PLUS Barevný (12 předem obarvených odstínů) a Primalex PLUS Báze (tisíce odstínů tónovatelných na přání v kolorovacích centrech Primalex). Bílý Primalex PLUS se navíc představuje s vylepšenou recepturou, což znamená především vyšší bělost a hlubší mat. Primalex PLUS je nejprodávanějším bílým malířským nátěrem na českém trhu a klíčovým výrobkem v nabídce značky Primalex. Jeho nový obal proto přirozeně ladí s logem značky a respektuje tak firemní identitu.
„Obaly výrobků Primalex coby nejprodávanější značky malířských nátěrů na našem trhu byly v minulosti často napodobovány obaly konkurenčních značek,“ uvádí Petr Kavalír, Brand manager značky Primalex, a doplňuje: „Proto je čas, abychom Primalex od konkurence znovu výrazně odlišili. A aby to tak zůstalo i nadále, nechali jsme si nový design obalů také registrovat jako průmyslový vzor.“
Jasným celosvětovým trendem je zpřehledňování portfolia a tím pádem zlepšování a usnadňování orientace zákazníků v nabídce značky. „Naším cílem je komplexnost nabídky, ale zároveň její přehlednost a jednoduchost. Nerušíme proto stávající výrobky, na které jsou naši zákazníci zvyklí, ale uspořádáváme je do logických skupin stejné kvalitativní úrovně,“ dodává Petr Kavalír.
-red-