Reklama

Kampaň „Hra na bouračku“ od České pojišťovny

Česká pojišťovna minulý týden spustila jarní kampaň na 1. Povinné ručení Bez povinností a Havarijní pojištění pro starší vozidla 6+. Řešení nepříjemné dopravní situace se ale tentokrát odehrává v prostředí mateřské školy. Kampaň „Hra na bouračku“ připravila Mather Communications.

Výhody povinného ručení a havarijního pojištění znají už i děti ve školce, alespoň to tak ukazuje jarní kampaň České pojišťovny. Děti ve svých hrách napodobují svět dospělých. Když pak na hřišti dojde ke střetu jejich vozítek, používají stejná gesta a proslovy jako jejich otcové. Zároveň si ale pamatují i rychlá řešení situací, třeba to, že stačí zavolat a Česká pojišťovna za ně vše vyřeší.

Koncept kampaně a její realizace vychází od Mather Communications. Režie se ujal zkušený Jakub Kohák, což se projevilo jako prozíravé rozhodnutí. Natáčení se totiž odehrávalo přímo v jedné pražské mateřské školce. To, že bylo náročné, potvrzují i slova Account Directora Františka Mareše: „Když dítě nechce, tak prostě nechce, což znamená, že některé scény byly natočeny skutečně na poslední chvíli a s vypětím všech sil. Proto patří náš obdiv hlavně režisérovi a celému štábu za to, že dokázali udržet děti na uzdě a prokázali doslova svatou trpělivost. Bylo vidět, že s dětmi nepracují poprvé.“

-red-

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!