Třistatřicetitřemi billboardy s kritikou zásahu Vojenské policie v České televizi pokryl celou republiku Rodinný pivovar Bernard tak, jak jeho spolumajitel slíbil. Na billboardu dělají v televizním studiu nevítanou společnost sličné zprávařce s přelepenými ústy kukláči v černých overalech s hrozivými zbraněmi v rukou. Celá akce zabrala od nápadu k úplné realizaci pouhých 5 dnů.
„Rychleji to fakt nešlo,“ uvedl Stanislav Bernard po dokončení výlepu. „Za to teď budou ve všech koutech naší země vědět, že si nemusíme nechat všechno líbit. Jak jsem řekl, společenská odpovědnost firem není jen o charitě. Ohradit se proti diktátu moci je povinností všech lidí. Jinak totiž příště můžou vtrhnout ke komukoliv domů nebo do firmy, jak si zamanou. Arogance mocných musí mít své hranice a postavit se jim může a musí každý z nás,“ uzavřel Bernard.
-red-