Branding

BIBS – vysoká škola mění svůj vizuální styl

BIBS – vysoká škola mění kompletně svou vizuální podobu. Nové logo, fonty, propagační materiály a tiskoviny nyní vychází v nové podobě. Změnu korporátního stylu připravila agentura MARCO BBN, která uspěla ve výběrovém řízení.

Svěžest a dynamika, to jsou dva hlavní znaky nového loga, kterým se od poloviny února BIBS – vysoká škola prezentuje. Do výběrového řízení se přihlásilo přes 15 agentur, do finálního posouzení bylo vybráno 10 návrhů. Vítězným se stalo logo komunikační agentury MARCO BBN.

logo BIBS

BIBS – vysoká škola s novým logem usiluje o oživení dosavadního vizuálního stylu a zdůraznění firemních hodnot, kterými jsou zejména dynamika, inovativnosti a moderní přístup ke vzdělávání. „Novou korporátní identitou chceme oslovit zejména zájemce o studium a odlišit naši společnost od konkurence. Rovněž máme zájem o zviditelnění značky mezi manažery a majiteli firem, kteří reprezentují podstatnou část našich studentů,“ uvedla tisková mluvčí BIBS – vysoké školy Alena Hanzelková.

Nový design loga BIBS – vysoké školy zachovává výrazovou čistotu a využívá jednoduchých čitelných tvarů fontu Impressum a Vida. „Logo se možná na první pohled tváří vážně a seriózně, zároveň však otevřené „B“ a zakulacený čtverec, kterými jsem lehce narušil jakousi tradiční strukturu, napovídá, že je zde prostor pro inovace, nové cesty, nápady a rozvoj,“ komentuje svůj vítězný návrh art director agentury MARCO BBN David Sedláček.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!