BIBS – vysoká škola mění kompletně svou vizuální podobu. Nové logo, fonty, propagační materiály a tiskoviny nyní vychází v nové podobě. Změnu korporátního stylu připravila agentura MARCO BBN, která uspěla ve výběrovém řízení.
Svěžest a dynamika, to jsou dva hlavní znaky nového loga, kterým se od poloviny února BIBS – vysoká škola prezentuje. Do výběrového řízení se přihlásilo přes 15 agentur, do finálního posouzení bylo vybráno 10 návrhů. Vítězným se stalo logo komunikační agentury MARCO BBN.
BIBS – vysoká škola s novým logem usiluje o oživení dosavadního vizuálního stylu a zdůraznění firemních hodnot, kterými jsou zejména dynamika, inovativnosti a moderní přístup ke vzdělávání. „Novou korporátní identitou chceme oslovit zejména zájemce o studium a odlišit naši společnost od konkurence. Rovněž máme zájem o zviditelnění značky mezi manažery a majiteli firem, kteří reprezentují podstatnou část našich studentů,“ uvedla tisková mluvčí BIBS – vysoké školy Alena Hanzelková.
Nový design loga BIBS – vysoké školy zachovává výrazovou čistotu a využívá jednoduchých čitelných tvarů fontu Impressum a Vida. „Logo se možná na první pohled tváří vážně a seriózně, zároveň však otevřené „B“ a zakulacený čtverec, kterými jsem lehce narušil jakousi tradiční strukturu, napovídá, že je zde prostor pro inovace, nové cesty, nápady a rozvoj,“ komentuje svůj vítězný návrh art director agentury MARCO BBN David Sedláček.
– red –