Dvouminutový snímek, vytvořený agenturou Euro RSCG Londýn a režisérem Adamem Bergem, byl oceněn nezávislou organizací TED v kategorii „Ads Worth Spreading” (reklama, která stojí za šíření). Spot vybrala odborná porota, složená z 24 členů, z více než 1 000 přihlášených projektů.
Krátký film se své diváky snaží upoutat prostřednictvím kaleidoskopické cesty, na které lidé z celého světa mění šedé a monotónní prostory na barevné prostřednictvím nátěrů značek Dulux a Coral.
„Jsme potěšeni, že spot z kampaně Let´s Color se těší jak podpory široké veřejnosti, o čemž svědčí skoro půl milionu jeho zhlédnutí na síti Youtube, tak uznání odborné poroty prestižní organizace TED,“ komentuje David Hůla, marketingový manažer Akzo Nobel Coatings pro Českou republiku a Slovensko.
Cílem kampaně Let´s Color, která odstartovala v roce 2010, bylo přinést barvy do života lidí a zároveň je tak inspirovat k oživení svého okolí. Během čtyřměsíčního období se tak s projektem Let´s Color setkali obyvatelé Brazílie, Indie, Francie a Velké Británie, kteří byli následně zapojeni do společného malování prostor ve svých komunitách.
Společnost Akzo Nobel Coatings CZ v České republice mimo jiné realizuje projekt Barevné trendy, který definuje barvu roku. Tou se pro letošek, po hodnocení specialistů značky Dulux, stala citrusově žlutá, ústředním motivem je pak návrat k hodnotám.
-red-