Obchod

Tesco rozdělí mezi zákazníky dalších 150 milionů Kč

Více než 1 200 000 zákazníků se za sedm měsíců od uvedení na trh registrovalo do věrnostního programu Clubcard. Druhé vyúčtování bodů Clubcard za nákupy k 30. lednu ukázalo, že 77 % zákazníků v uvedeném období nasbíralo na svou kartu přes 300 bodů a obdrží tak klubové poukázky a slevové kupóny na další nákupy. Formou poukázek, které představují 1 % z celkového objemu nákupů za dané období, bude zákazníkům vráceno téměř 72 milionů korun. Ve slevových kupónech určených na nákup nejčastěji pořizovaného zboží pak zákazníci získají více než 78 milionů Kč.

„Vyhodnocení druhého kola předčilo naše odhady. Oproti historicky prvnímu vyúčtování vzroste finanční hodnota rozdělená mezi zákazníky o téměř 161 %. Zákazníci tak dostanou poukázky Clubcard v hodnotě téměř 72 milionů korun a slevové kupóny na zboží za dalších 78 milionů korun. Lidé tak mohou při svých nákupech ušetřit skoro 150 milionů korun. Průměrná hodnota zaslané poukázky činí 94 korun,“ říká Michal Štádler, ředitel marketingu Tesco.

Zákazníci dostanou zejména slevové kupóny na nákup čerstvých potravin a zeleniny, které jsou nejčastěji nakupovanou položkou, dále pak na drogistické zboží, hlavně na prací prášky, aviváže a uklízecí potřeby. Velký počet kupónů bude rovněž určen na nákup kávy, sladkostí a čaje.

„Ze zpětné vazby od zákazníků víme, že kupóny na nejčastěji nakupované výrobky jsou oblíbeným aspektem věrnostního programu Clubcard. S každým nákupem a dalším čtvrtletím budeme schopni vyloučit různé výkyvy a sezónní změny ve spotřebitelském chování, čímž bude zacílení těchto kupónů ještě přesnější,“ doplňuje Michal Štádler.

Od 6. září, kdy společnost Tesco uvedla věrnostní program Clubcard na český trh, si o registraci požádalo už přes 1 200 000 zákazníků. Zákazníkům nejvíce vyhovuje, že body mohou začít sbírat hned po vyplnění registračního formuláře v kterémkoliv obchodě Tesco a že kromě poukázek Clubcard získávají další slevy šité jim na míru. „Odhadujeme, že do konce roku by počet registrovaných zákazníků mohl vzrůst zhruba o půl milionu,“ dodává Michal Štádler.

Česká republika je jedenáctou zemí, v níž Tesco věrnostní kartu Clubcard zavedlo. Držitelé karty sbírají za každý nákup body, které se v rámci pravidelného vyúčtování promění v „korunové“ poukázky a slevové kupóny.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!