Obchod

AAA AUTO zahahuje spolupráci s EMD consultants

Společnost AAA AUTO plánuje v roce 2011 dále zintenzivnit svou komunikaci s médii a veřejností. Pomáhat jí v tom bude společnost EMD consultants, která rozšíří aktivity stávajícího PR týmu o nové oblasti. Výběrového řízení se během ledna a února tohoto roku zúčastnilo pět PR agentur.

Hlavním cílem intenzivní komunikační kampaně bude navázat na stávající aktivity v oblasti budování image značky AAA AUTO mezi zákazníky a širokou veřejností. Silná pozice AAA AUTO na trhu – a její další posilování, šíře a kvalita nabízených vozů a služeb zákazníkům, růst prodejů ojetých vozů, další expanze firmy a její nabídky, profilace silného managementu – to budou klíčová témata, na kterých bude kampaň postavena.

„Naším cílem v letošním roce je posílit komunikaci s veřejností a jako partnera pro tento úkol jsme si vybrali agenturu EMD consultants, která nás přesvědčila svojí profesionalitou a vysokým odborným potenciálem. Věříme, že naše společného úsilí přispěje k dalšímu upevnění pozice naší společnosti na trhu s ojetými vozy,“ uvedla Dana Pavlousková, Group PR & IR manager, AAA AUTO.

„Možnost poskytovat služby společnosti AAA AUTO je pro nás velkou ctí a zároveň výzvou, ve které můžeme zúročit naše dlouholeté zkušenosti s prací pro klienty z automobilového sektoru a v oblasti korporátní komunikace předních mezinárodních značek, mezi které AAA AUTO bezpochyby patří. Příležitost vidíme především v dalším posilování silné pozice na trhu ojetých vozů, zvyšování loajality stávajících zákazníků a oslovení zákazníků nových,“ uvedl Milan Deutsch, ředitel EMD consultants.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!