Nový gelový roler B2P značky PILOT z řady BeGreen, který je z 89% vyroben z recyklovaných PET lahví. Název B2P (Bottle 2 Pen) je odvozen právě od využití recyklovaných PET lahví. Od uvedení řady BeGreen na trh spotřebovala společnost PILOT 528 tun recyklovaných plastů, což se rovná 4 000 barelům ropy a to odpovídá spotřebě benzínu na 266 cest autem kolem Země.
Agentura Fragile media připravila pro firmu Václav Čížek, exkluzivního dovozce per značky Pilot do ČR a SR, on-line kampaň na podporu prodejní akce. Ve vybraných prodejnách se totiž právě rozbíhá prodejní promo akce „1+1 zdarma“ s doporučenou cenou 49,- Kč za pero, která má za cíl zvýšit trial produktu.
On-line kampaň zahrnuje nasazení netradičních interaktivních bannerů, které „recyklují“ láhev do pera v závislosti na skrolování stránky, na které je banner nasazen. Jsou připraveny i „standardní bannery“ a v rámci vyhodnocení kampaně budeme zkoumat závislost úspěšnosti kampaně na míře interaktivity. Bannery budou nasazeny na teen-age servery, ženské servery a servery věnované zelenému životnímu stylu. Součástí kampaně je i kampaň v prostředí Facebooku zahrnující kampaň využívající Social Ads, kustomizovaný welcome tab a komunikaci s fanoušky značky.
-red-