Nová služba Žabkapoint.cz využívá ke spolupráci internetové obchody. 23 výdejních míst v hustě obydlených oblastech Prahy, dlouhá otevírací doba 6 – 23 hodin sedm dní v týdnu a možnost platit hotově za objednané zboží – to jsou hlavní výhody obchodní sítě Žabka.
ŽabkaPoint je systém výdejních míst pro vyzvedávání zboží objednaného u internetových obchodů umístěných v prodejnách Žabka propojených nízkonákladovou dopravou, který funguje v Praze od ledna 2011.
„Možnost ušetřit pražským zákazníkům čas a peníze je teď otevřena e-shopům z celé ČR. Zapojení do systému je díky připraveným modulům velmi snadné a je zdarma.“ říká Tomáš Jankůj ze společnosti Red Square, která propojuje výdejní místa nízkonákladovou dopravou. Podle něj podobné služby zvyšují prodeje e-shopů, neboť nenutí zákazníka čekat hodiny na určeném místě na kurýra nebo ve frontě na poště.
Službu již ocenili i zákazníci. Za první týden služby využilo služby 8 zákazníků, v druhém týdnu již 25 zákazníků. Podle odhadů obou společností by službu mělo po plném spuštění využívat až 500 nakupujících denně.
Podle slov IT manažera společnosti Žabka Jiřího Bohuslava „společnost Žabka také věnovala velkou pozornost bezpečnosti zásilek, které jsou po celou dobu sledovány systémem čárových kódů a jejich výdej je zabezpečen PINem podobně jako u platebních karet“. Zákazník je navíc o stavu a doručení zásilky informován prostřednictvím SMS zpráv.
-red-