Výrobce švédské přírodní kosmetiky, společnost Oriflame, představuje nové firemní logo. Cílem nové vizuální identifikace je důraz na prezentaci Oriflame jako moderní a dynamické společnosti.
Změna loga byla oficiálně oznámena minulý týden na celosvětovém kongresu společnosti Oriflame na Bali. Designéři navrhli nové logo tak, aby bylo jednoduché a zároveň výrazné. Symbol kruhu, který zůstal zachován, znázorňuje dynamiku a jedinečnost Oriflame. Švédské kořeny značky posiluje dovětek Sweden/Švédsko. Barevně zůstává logo neměnné.
„Jsme rádi, že nové logo přesně vystihuje dnešní charakter Oriflame, a mohu říci, že první reakce okolí jsou velmi pozitivní,“ říká Zuzana Staňková, PR manažerka Oriflame.
Ve více jak čtyřicetileté historii značky Oriflame se logo měnilo čtyřikrát. Tato poslední změna přišla po necelých sedmi letech. Nové logo bude používáno celosvětově pro veškerou firemní komunikaci značky.
-red-