Lucia Tarbajovská, bývalá ředitelka marketingové komunikace T-Mobile Czech Republic, v současnosti uznávaná expertka na značku a komunikaci, a Milan Hladký, do roku 2010 kreativní ředitel prestižní slovenské reklamní agentury Vaculik Advertising, spustili vlastní projekt – BRAND ACADEMY. Jedná se o první vzdělávací instituci na českém i slovenském trhu, která se koncepčně zabývá strategickým vzděláváním v oblasti značky a komunikace.
Oba zakladatelé mají v této oblasti bohaté zkušenosti, každý však z jiného prostředí. Jejich společný projekt je založen na propojení strategie a kreativity, které je nezbytné pro budování silných značek. Užitečnost tohoto spojení si ověřili již dříve, když spolu řešili některé projekty – jeden se na ně díval optikou reklamní agentury, druhý z pozice šéfa marketingové komunikace nadnárodní firmy. Skloubení těchto pohledů by mělo českým a slovenským firmám pomoci vybudovat takové značky, které se neztratí v dnešním vysoce konkurenčním světě.
Lucia Tarbajovská, spoluzakladatelka BRAND ACADEMY, k tomu říká: „Chceme vyplnit mezeru na českém i slovenském trhu ve vzdělávání v oblasti značky a komunikace. Naším cílem je vychovávat novou generaci manažerů schopných budovat silné a perspektivní značky.“
BRAND ACADEMY nabízí základní i specializovaná školení pro skupiny a jednotlivce, především z marketingu, obchodu a komunikace. Jsou vhodná jak pro společnosti pracující na rozvoji svých značek, tak pro dodavatele podílející se na tvorbě jejich komunikace, zejména komunikační agentury. Kromě základních typů školení (např. jak připravit kvalitní zadání, základy značky nebo pozice značky) nabízí rovněž školení šitá na míru. Ta mohou mít formu řešení různých modelových situací (např. jak začít komunikovat s trhem, jak připravit agenturu na spolupráci s klientem a naopak nebo jak vybrat kvalitního dodavatele v oblasti komunikace). Právě na nich zákazníci ocení praktické zkušenosti obou zakladatelů. Kromě školení jednorázových je možné sestavit i školení dlouhodobá, např. na celý semestr.
Milan Hladký, druhý ze zakladatelů projektu, doplňuje: „Naším hlavním posláním je pomáhat každému, kdo stojí před úlohou dát své značce čitelnou a výraznou tvář. Chceme lidem poskytnout účinné nástroje k takové komunikaci, která udělá značku nezaměnitelnou a jejíž produkty si zákazníci vyberou mezi ostatními.“
Webové stránky (www.brandacademy.cz) již dnes nabízí kromě základních informací o projektu také katalog školení ke stažení. Na Facebooku, Twitteru a LinkedInu se brzy objeví otevřená diskusní skupina s názvem BRAND ACADEMY. V průběhu roku budou stránky postupně doplňovány o konkrétní ukázky školení, fotografie, videa nebo making of případových studií. Jejich návštěvníci budou vždy informováni o startu nového typu školení, resp. jaký typ právě probíhá. V budoucnu zakladatelé projektu počítají s možností odběru elektronického newsletteru, díky kterému budou mít návštěvníci přehled o důležitých aktivitách BRAND ACADEMY.
-red-