Xerox představuje novou modernější verzi svých webových stránek a zároveň spouští zbrusu nový e-shop Chester pro objednávání spotřebního materiálu, náhradních dílů a servisních služeb. Online aktivity společnosti doplňuje mikrostránka zaměřená na digitalizaci a správu dokumentů.
Zjednodušený přístup k informacím díky vyhledávání podle odvětví (například telekomunikace nebo finanční služby) je hlavní výhodou nových webových stránek společnosti. Možnost vyhledat konkrétní produkt zůstala zachována, stránka ale zároveň nabízí příležitost najít řešení v podobě konkrétní tiskové aplikace pro kancelářský, produkční nebo velkoformátový tisk. Významnou proměnou prošla i sekce věnovaná službám, kde složitý jazyk a řadu cizích termínů a zkratek nahradily srozumitelnější popisy s ohledem na cíl, kterého chce zákazník s pomocí Xeroxu dosáhnout.
Internetová aplikace Chester slouží k online objednávání spotřebního materiálu, náhradních dílů a servisu. Online objednávky jsou zpracovávány mnohem rychleji a zákazník navíc získá vždy aktuální přehled o stavu jeho servisních požadavků a objednávek zboží. Aplikaci lze propojit přímo s informačními systémy klientů. V budoucnu bude dokonce možné s její pomocí registrovat prodloužené záruky. Aplikace Chester bude spuštěna v průběhu února.
Stránky www.dokumentyefektivne.cz jsou věnovány digitalizaci a správě dokumentů. Bohaté více než třicetileté zkušenosti společnosti Xerox jsou zde přetaveny do přehledné nabídky řešení a služeb od elektronické archivace a skartace dokumentů přes elektronické podpisy a časová razítka až po vytěžování dat a zpracování technické, ISO či řídící dokumentace.
-red-