Program letošního Retail Summitu na téma „Innovate or Die“ je příslibem skutečně inspirativní akce. Velký zájem o účast to jen potvrzuje: 14 dní před termínem je již registrováno téměř 700 účastníků.
V době, kdy se na všechny zákazníky valí ohromné množství nabídek a komunikace, je stále těžší se k nim dostat a zaujmout je. Dnešní nakupující má snazší a rychlejší přístup k informacím než dříve, dokáže nejen porovnat cenu, ale i ověřit reálnost marketingových slibů a je navíc zhýčkán prakticky trvalou nabídkou kvalitního značkového zboží ve slevových akcích. Podíl akčního zboží na prodeji stále výrazně roste a v některých kategoriích již přesahuje 80%.
Přesto jsou na trhu i takové obchodní společnosti, které dokážou zaujmout tím, že se snaží nabízet zákazníkům kromě dobrých cen i něco navíc – služby, které jinde nenajdou. O jedné z nich – společnosti jako laboratoři každodenních inovací – a o neustálém hledání lepší nabídky služeb pro zákazníky bude pojednávat hlavní příspěvek Retail Summitu, který přednese Thomas Bruch, zástupce již 5. generace ve vedení rodinného podniku Globus.
Názor na to, co jsou úspěšné inovace z pohledu výrobce, představí Miroslav Hošek, který pracoval na řídících pozicích mnohých mezinárodních potravinářských společností v ČR a nyní již 5 let řídí globální společnost Advanced Food Products se sídlem v USA. Zaměří se na kreativní inovační proces, jehož základem musí být osvícené, promyšlené a inspirující firemní vůdcovství a představí 8 inovačních modelů, které jsou trendem poslední doby.
Ať se již zájem účastníků upíná k těmto uvedeným případovým studií či k jiným částem bohatého dvoudenního programu, je jisté, že zaměření na téma inovací je v této době velmi potřebné. Čtrnáct dní před summitem je registrováno již téměř 700 delegátů.
Registrace stále pokračuje, první den programu včetně společenského večera nemá kapacitní omezení.
-red-