Dosavadního maskota chlazených tyčinek Kinder, oblíbeného Pana Chládka, vystřídají Chladnetky. V rámci microsite si děti, jimž je web primárně určen, s nimi mohou hrát.
K tomu mají na výběr z celé řady obrázků, které lze libovolně přemisťovat či z nich tvořit obrazce. Svoje výtvory si pak děti mohou fotit a uložit do galerie. Jako pracovní plocha jim k tomu slouží nekonečné dveře ledničky. Fantazii a rozvoji dětské kreativity se meze nekladou.
V jeden okamžik si na jedné ploše může hrát více uživatelů online. Kromě sestavování obrázků a vlastních Chladnetek lze samozřejmě výtvory hodnotit a komentovat. Každý měsíc se totiž bude vyhlašovat nejlépe hodnocený obrazec.
Chladnetky najdete na známé adrese www.jetovchladku.cz (sk). Ale ani o Pana Chládka jeho malí příznivci nepřijdou. Součástí nové mikrostránky je i odkaz na jeho původní ateliér.
Web i samotná kampaň cílí primárně na děti od 3 do 13 let, sekundárně na jejich rodiče. Nízkému věku uživatelů se přizpůsobuje samotné ovládání webu, stěžejní je zde jednoduchost a intuitivní ovládání.
Chladnetky nezůstanou jen virtuální. Děti a jejich rodiče se s nimi mohou setkat i na obalech oblíbených chlazených tyčinek Kinder nebo v televizní reklamě. Celé sady chladnetek můžou spotřebitelé získat zakoupením 15 kusů obalů chlazených tyčinek a odesláním na P. O. Box uvedený na obalu.
„Chladnetky jsou dalším krokem jak udělat z ledničky velmi zajímavé místo. A to nejenom díky chlazeným tyčinkám Kinder ale i díky originálním magnetkám Chladnetkáma zejména díky nekonečných možnostech příběhů, které lze na lednici vytvořit. Nový web, tuto možnost přináší“ v Interaktivní podobě. Pokud se spotřebitelům zalíbí chladnetky na webu, tak je určitě budou chtít mít i na své lednici,“ hodnotí projekt Pavel Vojta, Brand Manager společnosti Ferrero Česká.
-red-