V prosinci byl 3x větší zájem o nákup v internetovém obchodě www.HyperSleva.cz. Největší poptávka byla po dárkových poukazech, které slevový portál před Vánoci začal nabízet a na nichž si mohou zákazníci zvolit grafiku a upravit text dle vlastního přání. Prosinec také ukázal výhodu předvánočních nákupů na slevovém serveru, neboť www.HyperSleva.cz svým klientům ušetřila 4 500 000 Kč. Další statické údaje prozrazují, že 64 % nakupujících platilo za nakoupené služby převodem, 30 % kartou a 7 % v hotovosti.
„Během prosince nákupu na portálu www.HyperSleva.cz využívaly nejvíce ženy, a to ze dvou třetin,“ informuje Martin Chytil, obchodní ředitel serveru www.HyperSleva.cz, a dodává: „A snad proto, že při nákupu dárkových poukazů myslely více na své partnery než na sebe, největší zájem byl o jízdu v luxusním Ferrari. Velká poptávka byla také po levnějších vstupenkách na hudební festival Votvírák. Následovaly masáže, pobyty a netradiční zážitky.“
Většina zákazníků nakupovala v prosinci služby se slevou jako dárek svým blízkým, proto na poukazy volili převážně vánoční tematiku. Třetina tištěných dárkových poukazů putovala do Prahy, druhým největším odbytištěm slevových kupónů byla moravská metropole Brno. Liberečtí v drtivé většině volili osobní odběr. „Vzhledem k tomu, že se nespecializujeme jen na Prahu, rozeslali jsme během prosince vánoční poukazy do více než stovky měst a obcí po celé České republice,“ dodává Martin Chytil.
-red-