Avizovaný nový web Rodinného pivovaru BERNARD se uživatelům představil první pracovní den nového roku. Pod celý projekt se realizačně podepsala internetová agentura FG Forrest. Prestižního klienta získala na základě vítězství v tendru. Nový web je výsledkem společné tvorby Forrestů a Rodinného pivovaru BERNARD.
Struktuře a logickému uspořádání stránek byla věnována důkladná pozornost. Cílem bylo, aby se uživatel po webu pohyboval intuitivně, nemusel zdlouhavě přemýšlet nad tím, kde co najít a více si tak užíval příjemného stylového prostředí webu, které dokáže odvyprávět příběh piva BERNARD.
Na aktualizaci a jednoduchou správu obsahu nové prezentace Rodinného pivovaru Bernard dohlíží Edee CMS, redakční systém z dílny FG Forrest.
„Tuhle spolupráci jsem si moc užil. Bylo fajn vytvářet web s klientem, který ví, co chce a zároveň si nestojí paličatě na svém a nechá si od Vás poradit. Pro mě tedy příjemná práce se super výsledkem, který si pochvaluje i klient“, zrekapituloval spolupráci na projektu Michal Šíma, Project Manager společnosti FG Forrest.
„Nejtěžší byl samotný tendr na výběr agentury. Následná spolupráce s FG Forrest byla již o synergiích a následné spoluprácii. S výsledkem jsme spokojeni a věříme, že nový web podpoří kult značky BERNARD“, dodává Mgr. Zdeněk Mikulášek, PR Manager Rodinného pivovaru BERNARD.
-red-