Od 1. ledna 2011 dojde ke kompletní obměně zvukového obalu u všech stanic rodiny Hitrádií. „Cílem této změny je zvýšení dynamiky vysílání a posílení pozitivní energie, kterou mají naše rádia posluchačům předávat,“ vysvětluje důvody rozsáhlé změny Michal Sroka, ředitel programové divize MMS. „O to se od ledna bude snažit i nový slogan Hity pro lepší náladu!, kterým nyní nahrazujeme původní slogan Hrajeme jenom hity.“
Zachována byla původní melodická linka zvukového loga Hitrádií, posluchači ji však uslyší ve zcela nových aranžích, a to v celém rozsahu zvukového obalu. „Obzvlášť hrdí jsme na nový vrchol každé vysílací hodiny, tedy znělku zpravodajství, dopravy, počasí a úvodní znělky pořadů,“ říká M. Sroka. Vokály ve všech prvcích nového zvukového obalu nazpívali Dasha a Jan Maxián (Nightwork). Staniční hlasy rádií zůstávají nezměněny.
„Práce na novém obalu trvaly téměř půl roku, vzhledem k potřebě zachovat lokalizaci jednotlivých stanic se de facto připravoval kompletní obal pro devět samostatných rádií,“ dodává na závěr M. Sroka. Vývoj nového zvukového obalu a jeho výrobu zajišťovala rakouská firma Foster Kent ve spolupráci se společností Audiotech, která je součástí holdingu Media Bohemia. Společnost Foster Kent má v oblasti výroby zvukových obalů rozsáhlé zkušenosti, podílela se například na zvukovém obalu pro Radio Hamburg, Radio Bayern 3, WDR2, Radio Moscow, Hitradio RTL či newyorské 1010 Wins, vytvořila také zvukový design pro Porsche.
-red-