Za nákup v hypermarketu INTERSPAR získáte věrnostní body na koupi exkluzivního dárku od světoznámého návrháře Giorgia Armaniho. Akce odstartovala 15. prosince 2010 a potrvá až do 8. března 2011 nebo do vyprodání zásob. Zákazníci tak mohou za zvýhodněné ceny získat osušky nebo ručníky od Giorgia Armaniho, které jsou vhodné například jako originální vánoční dárek.
„Po zkušenostech s úspěšným věrnostním programem se značkou LEGO v druhé polovině tohoto roku, do kterého se zapojilo vice než 140 000 našich zákazníků, jsme velice rádi, že můžeme představit další značkovou omezenou sérii výrobků, tentokrát od světoznámého návrháře Giorgio Armaniho,” říká Martin Ditmar, jednatel společnosti SPAR ČOS. „Tato edice výrobků spadá do kampaně Whatever It Takes, do které darovalo svá jedinečná díla, navržena speciálně pro tento projekt, více než 600 známých osobností. Giorgio Armani byl jedním z návrhářů, který svým designem přispěl k projektu a osobně tak podpořil UN Refugee Agency a 21st Century Leaders Foundation,“ dodává Martin Ditmar.
Zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR získají za každých 100,- Kč nákupu 1 věrnostní bod – samolepku s jedličkou. Body si nakupující nalepí na kartičku, kterou získají u pokladny, u které jsou k dispozici rovněž věrnostní kartičky. Za 10 nasbíraných bodů mohou zákazníci získat krásný dárek za zvýhodněné ceny. Mohou si vybrat osušku nebo sadu 3 ručníků ve čtyřech barevných provedeních, od návrháře Giorgia Armaniho. Věrnostní program s těmito výrobky potrvá až do 8. 3. 2011 nebo do vyčerpání zásob. Výdej kartiček, na které se lepí nasbírané body, končí 1. 3. 2011. Prodej výrobků z věrnostního programu, stejně jako celá akce, pak končí 8. 3. 2011.
-red-