Sdružení právnických osob společností Trends & Events s.r.o. a Ei Design, s.r.o. uvádí na český trh zcela novou službu Virtuální pomocník, která představuje moderní způsob outsourcingu. Jedná se o zadání povinností a úkolů na místo, kde jsou tyto úkoly zpracovány podle přání zákazníka a v požadovaném čase. „Virtuální pomocník Vám pomůže všude tam, kde nemusí fyzicky být “, dodává Jan Čermák, zástupce sdružení.
Služba je určena pro široké spektrum zákazníků, zejména však pro přetížené podnikatele, kteří potřebují získat pro ně tak důležitý čas. Virtuální pomocník nabízí své služby i pro zaměstnance nejrůznějších oborů , zaměstnané ženy, přetížené maminky, zapomnětlivé manžely např. automatickým zasláním květin, vyhledáním vhodné opravářské firmy, zajištěním odvozu dětí, zajištěním rezervací apod.
Díky této službě získávají zákazníci více času, který mohou využít jiným způsobem. „Virtuální pomocník zároveň snižuje náklady, protože jeho služeb využíváte jen tehdy, kdy opravdu potřebujete. Šetříte tak náklady na mzdy a pracovní místa “, dodává Jiřina Hermanová, další ze zástupců sdružení.
Služba outsourcingu každodenních pracovních i osobních povinností je velice oblíbená a využívaná v zemích západní Evropy a Ameriky. V České republice se jedná o první službu tohoto druhu. Tvůrce služby Virtuální pomocník inspirovala k realizaci této myšlenky četba nedávno vydané knihy a osobní zkušenost s pocitem neustálého nedostatku času na věci, kterým by se chtěli věnovat více .
-red-