Česká spořitelna prodloužila spolupráci s obecně prospěšnou společností Pražské jaro a bude generálním partnerem stejnojmenného festivalu v následujících třech ročnících, tzn. v letech 2011 až 2013. Součástí Pražského jara je každoročně konaná Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro, ve které se utkávají mladí virtuosové do třiceti let ve hře na různé hudební nástroje. Česká spořitelna je generálním partnerem festivalu i Mezinárodní hudební soutěže Pražské jaro nepřetržitě již od roku 2001.
„Mezinárodní hudební festival Pražské jaro je pro nás stěžejním projektem v oblasti sponzoringu kultury. Podporujeme celou řadu hudebních festivalů, avšak Pražské jaro je v oblasti hudby naší vlajkovou lodí,“ uvedl Tomáš Kolář, ředitel odboru korporátní marketing a sponzoring České spořitelny. „Je pro nás nesmírnou ctí, že jsme dlouhodobě generálním partnerem festivalu, který má téměř sedmdesátiletou tradici,“ dodal Tomáš Kolář.
-red-