Rok 2010 je pro společnost Herlitz rokem změn. V listopadu prošly webové stránky společnosti razantní proměnou a nyní se představují v novém e-kabátě.
„Stará verze našich stránek nebyla již vyhovující a design byl nemoderní, proto jsme se rozhodli pro změnu,“ říká Ing. Ján Jackanič, marketingový ředitel společnosti Herlitz a dodává: „Místo předělávání jsme se pustili přímo do tvorby nových stránek, které přináší neokoukaný obsah.“
Jednoduchost a snadný přístup, to vše vystihuje nový web společnosti Herlitz. Při vstupu na hlavní stránku jste informování o aktuálních novinkách ze světa kancelářských a školních potřeb značky Herlitz. V horní části stránek naleznete odkazy na: obchodní podmínky, reklamační řád, prohlášení o obalech či kontakt. Produktová část stránek je uspořádána do záložek, které se nachází ve střední části stránek. Naleznete zde katalog, produkty, prodejce a také přímý odkaz na e-shop. Stačí jedno kliknutí a otevřou se další podsložky, týkající se daného tématu. Ostatní podtémata, jako jsou např. názvy produktových řad, se zobrazí v levém bočním panelu. Stránky jsou v češtině, němčině, polštině, angličtině a ruštině.
Na stránkách přibyla sekce „tiskové centrum,“ kde máte možnost si stáhnout tiskové zprávy nebo si objednat jejich zasílání.
„Doufáme, že nový vzhled našich webových stránek zákazníci ocení a stránky se jim zalíbí,“ dodává Ing. Ján Jackanič, marketingový ředitel společnosti Herlitz.
-red-