Majitel Českého Metropolu, týdeníku patřícího do mediální skupiny European Press Holding, Jiří Morstadt, podepsal exklusivní smlouvu s Martinem Frolíkem, majitelem mediální agentury New Light. Strategická dohody se týká obchodní a marketingové prezentaci týdeníků na českém trhu. Český metropol chce především posílit svou pozici na mediálním trhu a posílit povědomí o značce.
„Ryze české, regionální noviny s celostátní působností Český Metropol jsou nejmodernějším novinovým projektem současnosti. Jednoznačným cílem této spolupráce je podstatné obchodní a marketingové posílení pozice týdeníků Metropol na českém novinovém trhu,“ uvedl Jiří Morstadt.
Kontrakt Českého Metropolu o obchodním zastoupení se týká dlouhodobého závazku společnosti New Light uzavírat smlouvy s obchodními partnery, především v rámci inzerce v tištěném a internetovém titulu Český Metropol. A dále zajišťovat veškeré marketingové aktivity podporující propagaci značky titulu Metropol v rámci České republiky.
„Věříme, že splníme očekávání, která do nás a našich služeb Český metropol vložil a naše spolupráce bude úspěšná,“ vyjádřil k podpisu smlouvy majitel agentury New Light Martin Frolík.
-red-