Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – dámské spodní prádlo

V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha v souboru 996 náhodně vybraných respondentu na území cele CR ve veku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 25. října – 4. listopadu 2002) byla opět zjišťována spontánní znalost značek ve vybraných sortimentech.

Letos se pořadí nejznámějších značek dámského spodního prádla významně nezměnilo. Pres určitý pokles zůstává na 1. miste Triola (32,6 %) před Jitexem Písek (30 %). S odstupem za nimi je Elite (26,1 %) a Pleas (20,6 %). Respondenti jmenovali v rozmezí 11 – 8 % další značky – Belinda, OP Prostějov, Trikota, Upavan a Šumavan Vimperk. Celkem se ve výzkumu objevilo 60 značek.

Graf:
Dámské spodní prádlo

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!