Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média a přetrvat desetiletí. Je v tom něco umu, velká dávka píle a především léty nastřádané know-how.
Přední světový grafik specializující se na tvorbu log právě to nejcennější – praktické rady získané bohatou zkušeností – sesbíral a hutnou čtivou formou přehledně tematicky uspořádal do knižní podoby. Provede vás kompletním procesem tvorby značky od prvních kontaktů s klientem přes náčrty a myšlenkové mapy až po tipy, jak zajistit výslednému návrhu dlouhověkost. Nechybí ani řešení obvyklých problémů a odpovědi na nejčastější otázky.
S knihou se mimo jiné naučíte:
– Skloubit představy klienta s vaším přístupem
– Připravovat prvotní náčrty a využívat myšlenkové mapy
– Dodržovat hlavní zásady, které by měl úspěšný návrh splňovat
– Stanovit a prosadit adekvátní cenu i harmonogram návrhu
– Hledat inspiraci a udržovat vlastní motivaci
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press
O autorovi:
David Airey, grafický designér ze Severního Irska, je identitou značek fascinován již od 90. let. Za tu dobu nashromáždil impozantní seznam klientů z celého světa. Vede dva populární blogy věnované grafickému návrhářství, logodesignlove.com a a davidairey.com s milionovou měsíční návštěvností.
Logo – Nápad, návrh, realizace
David Airey
brož.,formát: 167 mm x 225 mm
216 stran plnobarevných
ISBN: 978-80-251-3151-0
Doporučená cena: 337 Kč