Společnost Emco, přední český výrobce cereálních produktů, vybrala ve výběrovém řízení reklamní agenturu pro rok 2011. Tou se stala agentura Mark BBDO, která bude Emco podporovat v dalším růstu na českém trhu a vytvoří novou reklamní strategii značky Emco.
Výběrové řízení se uskutečnilo v průběhu druhé poloviny letošního roku a bylo ukončeno v říjnu. Celkem se ho zúčastnilo 10 reklamních agentur. „Všechny agentury odvedly skvělou práci a jejich týmy nám představily projekty a návrhy na velmi vysoké úrovni. V nich si daly záležet na nejmenších detailech. Ráda bych jim poděkovala nejen za jejich profesionální přístup k výběrovému řízení, ale i nadšení, se kterým návrhy prezentovaly,“ říká Petra Farkašová, vedoucí marketingového oddělení společnosti Emco.
Z výběrového řízení nakonec vzešla vítězně reklamní agentura Mark BBDO. „Její návrh nás v konečném rozhodování nejvíce oslovil. Naším společným cílem nyní bude vytvoření nové reklamní strategie pro značku Emco a posílení jejího vnímání. To vše při zachování rodinného charakteru a kouzla, které si naši zákazníci u produktů Emco oblíbili,“ dodává Petra Farkašová.
-red-