Česká ekonomika se začíná pomalu vzpamatovávat z recese. Jedním ze znaků je opětovný návrat firem k pořádání předvánočních večírků pro své zaměstnance a obchodní partnery.
„Oproti loňskému roku jsme zaznamenali velký nárůst poptávky po realizaci firemních večírků a oslav. Zatímco vloni se tyto výdaje škrtaly a mnohé firmy upustily od pořádání předvánočních oslav, letos je to zcela jiné,“ potvrzuje Eva Fruhwirtová z agentury Commservis.com, která se podílí na desítkách firemních večírků a sportovních akcí. „Zájem je především o netradiční aktivity spojené se vzděláváním zaměstnanců,“ vysvětluje Eva Fruhwirtová.
Ekonomická krize naučila manažery a podnikatele více zvažovat účel vynaložených prostředků. Ti se odvracejí od tradičních hostin s alkoholem. Večírky jsou více koncipovány tematicky, s možností relaxace a zážitků.
Předvánoční večírek má podle manažerů spojovat teambuildingové prvky, které posílí pracovní kolektiv, a zároveň má být formou zaměstnaneckého benefitu, tedy poděkování za odvedenou práci v uplynulém roce.
-red-