Už víc jak 250 tisíc Čechů zkouší navrhnout vlastní design bot Puma. Za pouhý týden od spuštění na Facebooku aspiruje projekt The Creative Factory na nejrychleji rostoucí českou aplikaci v historii. Nově založená stránka PUMY pak registruje přes 25 tisíc fanoušků. A to vše bez mediální podpory.
The Creative Factory je lifestylový projekt PUMY v České a Slovenské republice. Připravila ho agentura Concept One, spolupracuje na něm s Attention! Media. Do projektu se zapojily na říjnových workshopech známé osobnosti – například fotbalista Tomáš Rosický, moderátorka Adéla Banášová, herečka Martha Issová a další. Doplňovali je renomovaní designéři či výtvarníci, mimo jiné Maxim Velčovský a Jan Kaláb.
PUMA získala na Facebooku cílovou skupinu, kterou si v rámci strategie upevnění vnímání PUMY jako sport a lifestylového brandu vytyčila. „ Lokální on-lineová komunikace byla mezera, kterou jsme již delší dobu cítili. V rámci projektu The Creative factory se stala nezbytností. Účinností a rychlostí šíření ale překonala veškeré naše představy a očekávání,“ říká Lucie Slavíková, marketing manager PUMA CZ & SK.
Již po třech dnech aplikaci vyzkoušelo na 70 tisíc uživatelů. O několik dní později se počty víc jak ztrojnásobily.
Autoři nejlépe hodnocených designů bot z řad uživatelů se v poslední listopadový den zúčastní VIP party PUMA v klubu MeetFactory v Praze. Na iPadech umístěných v Concept Storu Palladium v Praze a bratislavské nákupní galerii Eurovea si pak zákazníci budou moci od prosince navrhnout vlastní boty, které jim PUMA vyrobí.
-red-