Program „Vím, co jím“, vycházející z globální iniciativy The Choices Programme, který byl letos uveden na český trh, vybral pro svoje komunikační aktivity PR agenturu Focus Agency. Jejím úkolem bude vytvářet kontinuální komunikační kampaně, které povedou k úspěšnému šíření povědomí o značce a k její celkové propagaci.
„Obecně prospěšné společnosti ‚Vím, co jím a piju‘ jsme nabídli široké portfolio komunikačních aktivit, které jsme upravili do vyváženého mixu, plně respektujícího specifika českého trhu,“ uvádí Robert Svoboda, obchodní ředitel Focus Agency, s.r.o. „V rámci realizace kampaně budeme zajišťovat komunikační full-service. Zajistíme kompletní servis v oblasti public a media relations, produkci doprovodných eventů a povedeme komunikační kampaň.“
„Společnost Focus Agency jsme vybrali na základě kladných referencí společností z oboru,“ uvádí Jiří Brát, člen představenstva společnosti „Vím, co jím a piju,“ o.p.s. „Mix aktivit, který nám společnost Focus nabídla, dokáže rychle a efektivně uvést naši značku na trh. Díky práci na poli PR a media relations se zároveň zasadíme o celkovou komunikaci problematiky nutričního složení potravin, což je hlavní cíl naší společnosti.“
Program „Vím, co jím“ spotřebitelům výrazně zjednodušuje orientaci v nutričním značení jednotlivých produktů. Jeho cílem je zjednodušit zákazníkovi výběr nutričně vyvážených potravin a odpovídajícím způsobem přispět k dodržování stravovacích zásad zdravého životního stylu.
-red-