Počátkem října odstartovala soutěž Mistr Kutil, kterou pořádá společnost Hornbach a jejímž cílem je najít toho nejsympatičtějšího kutila z České republiky. Zaregistrovalo se do ní celkem 832 soutěžících, kteří se od 1. listopadu snaží získat přízeň hlasujících na internetových stránkách soutěže.
Návštěvnost soutěže Mistr kutil a počet zaregistrovaných soutěžících zatím ukazují, že se Hornbach trefil do chuti a ochoty Čechů soutěžit a zároveň tak prohlubovat svůj vztah ke značce. „Hornbach, jako již tradičně, nesází na získávání zákazníků prostřednictvím dvouciferných slev a slevových letáků. Chceme jít jinou cestou “ říká Dr. Helena Ševčíková, marketingová ředitelka společnosti. „V současné době máme zaregistrovaných celkem 832 soutěžících a od začátku října navštívilo naši microsite na adrese www.mistrkutil.cz celkem 16 tisíc reálných uživatelů. Vzhledem k tomu, že soutěž má, kromě mediálního partnerství s Frekvencí 1, PR kampaně a odkazování z domovských stránek Hornbachu a fanouškovské stránky na Facebooku minimální další reklamní podporu, je to myslím velký úspěch,“ doplňuje Ševčíková.
Cílem soutěže Mistr Kutil je, prostřednictvím hravého konceptu, prohloubení dlouhodobého vztahu ke značce, utužení loajality fanoušků a zároveň také jejich aktivizace. „Tuto soutěž jsme realizovali v rámci naší podzimní kampaně Dům bez hranic, která má mimo jiné za cíl vést fanoušky značky k tomu, aby bez obav a osobitě realizovali své vlastní projekty,“ doplňuje Ševčíková.
Velké finále Mistra Kutila, na kterém z 12 finalistů vzejde jeden výherce, který si odnese cenu v hodnotě 50 000 Kč, se pak uskuteční 4. prosince v provozovně Hornbachu na Černém mostě.
-red-