Od listopadu má veřejnost možnost nominovat nejoblíbenější finanční produkty na Cenu veřejnosti, jedno z hlavních ocenění 9. ročníku soutěže Zlatá koruna.
Do finále, které se uskuteční v příštím roce, postoupí 20 produktů s největším počtem nominací a z nich pak opět veřejnost svým hlasováním vybere konečné vítěze. Současně s nominacemi na Cenu veřejnosti začíná i hlasování v Ceně podnikatelů o nejlepší finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Konečné výsledky obou anket budou známy v červnu 2011.
V minulých dvou ročnících Ceny veřejnosti byl odevzdán rekordní počet hlasů. Loni se do ankety zapojilo 144 tisíc lidí a rok před tím 126 tisíc. Loni bylo v rámci ankety nominováno 698 produktů, předloni 615.
„Vysoká účast v hlasování o Cenu veřejnosti je důkazem, že lidé se stále více zajímají o to, jaké produkty finanční společnosti nabízejí a jak tyto produkty vyhovují zákaznickým potřebám. Oceňuji, že výsledky Zlaté koruny jsou důležitým signálem a zpětnou vazbou pro poskytovatele finančních služeb, nenechávají je lhostejnými a snaží se z úspěšných produktů převzít to nejlepší do své nabídky, nebo se snaží těmto produktům konkurovat vlastními inovacemi. V tom je podle mne největší přínos této ankety,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2011, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv. V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedeném webu. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webu uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
-red-