Hypoteční banka získala již počtvrté v řadě prestižní ocenění v soutěži WebTop100 za nejlepší webové stránky v kategorii Finance. Webové stránky Hypoteční banky také získaly druhé místo v kategorii marketingový nástroj. K tomuto umístění jistě pomohlo využívání interaktivních a moderních prvků, které umožňují obousměrnou komunikaci. Při úpravách webových stránek se Hypoteční banka řídí především analýzou statistik návštěvnosti a požadavky návštěvníků webu, které si zjišťuje v uživatelských testováních stránek. Na webových stránkách Hypoteční banka neustále pracuje, nikdy tak není práce na nich a jejich obměně zcela hotová. Mezi klíčové atributy stránek patří jejich intuitivní ovládání, přehlednost a radikální zjednodušení přístupu k informacím i podpora obchodu.
„Jsme velmi rádi, že se nám i letos podařilo získat prestižní vítězství v soutěži WebTop100 v kategorii finančních webů,“ říká Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky. „Vývoji a úpravám našich stránek věnujeme v Hypoteční bance dlouhodobě velké úsilí. Testování se účastní i respondenti, kteří o hypotečních úvěrech nebo počítačích příliš nevědí. Jejich postřehy k našim stránkám bereme vážně. Pomáhá nám to při přípravě uživatelsky přívětivého grafického rozhraní i při vhodném strukturování informací na webu,“ dodává.
Webové stránky Hypoteční banky byly během posledních přeměn ještě více sladěny s jednotným stylem firemní marketingové komunikace banky. Ta je charakteristická animacemi, na kterých se svými kresbami dlouhodobě podílí kreslíř Luděk Bárta. Navíc webové stránky svou jednoduchostí, strukturovaností a celkovou formou prezentace informací pomáhají současným i potenciálním klientům rychle nalézt všechny hledané informace.
-red-