Pilotní kampaň na podporu prodeje filtračních systémů společnosti 3M probíhá v těchto dnech na území Praha – Nusle. Cílem kampaně je otestovat zájem spotřebitelů o produkt, který řeší nepříjemnou chuť a pach vody z kohoutku. Kampaň v sobě zahrnuje neadresnou distribuci, soutěž a dotazníkové šetření. Kampaň zpracovala a realizuje brněnská agentura Bílý Medvěd PR, která se od letošního května stala oficiálním prostředníkem PR aktivit společnosti 3M Česko.
Přibližně tisíci domácnostem v lokalitě Praha Nusle se v tomto měsíci dostane do ruky leták s nabídkou filtračních systémů 3M pro domácí použití. Stěžejním cílem kampaně je upozornit obyvatele Nuslí na neutěšený stav chuti vody z kohoutků, která následkem chemického čistění obsahuje značné množství zbytkového chloru. Tento fakt si zájemci budou moci sami jednoduše ověřit pomocí indikátoru chloru, jenž je součástí každého informačního letáku.
Dalším z argumentů hovořícím pro filtrační systém instalovaný pod kohoutkem je i nastoupený trend nadbytečných nákupů balené vody, jejíž plastové obaly ve výsledku představují nemalou zátěž pro životní prostředí. Kampaň má tedy upozornit i na ekologicky šetrný a snadnější způsob řešení problému nevyhovující chuti domácí vody, který nabízí moderní filtrační systémy 3M. Díky nim se i z kohoutkové vody stane výborný nápoj, s jehož chutí a vůní se balená voda nemůže srovnávat.
„Oslovování lokální veřejnosti probíhá dvěma způsoby,“ popisuje kampaň její autorka Alžběta Pavlínová z Bílého Medvěda PR: „Tím prvním je distribuce dopisů s letákem, chlor-testem a tištěným dotazníkem do schránek rodin v lokalitě Nusle. Druhým způsobem je přítomnost těchto materiálů v čekárnách a ordinacích místních pediatrů. Dětský organismus zvlášť citlivě reaguje na zvýšené množství chemických látek ve vodě, a proto zejména jejich rodiče ocení praktickou pomůcku, díky níž budou mít vždy po ruce vodu kvalitní a nezávadnou. Pokud oslovení zároveň vyplní elektronický či tištěný dotazník ke kampani, a odešlou jej poštou či předají sestřičce v ordinaci, budou zařazeni do slosování o Hot&Cold medvídky – gelový obklad Nexcare.“
Tento zkušební test na vybraném vzorku populace má být nástrojem, jak zjistit atraktivitu a potenciál filtračních systémů v českém prostředí. Pokud spotřebitelé zareagují na možnost ekologického a jednoduchého získávání kvalitní pitné vody náležitě pozitivně, hodlá 3M rozšířit svou nabídku domácích filtračních systémů i u nás.
-red-