On-line

Češi milují slevy, internet je jich plný

Podle průzkumu agentury Mediaresearch provedlo alespoň jednou nákup přes internet 91% českých internetových uživatelů. Fenoménem dnešní doby se však stávají slevové portály. Ty shromažďují informace o slevách z mnoha internetových projektů a mohou tak zákazníkům ušetřit někdy i tisíce korun, což je pro ně v době krize velmi atraktivní.

„Slevy na akce mohou být zajímavé pro všechny, kdo chtějí originální dárek pro sebe nebo své blízké za zlomek původní ceny,“ vysvětluje Ondřej Švrček, obchodní ředitel portálu Zlaté slevy, který je jedním z největších zprostředkovatelů slev na českém internetu. Podle výzkumů očekávají Češi od internetových nákupů dvě zásadní věci, úsporu času a financí. Oba tyto nároky slevové portály splňují. I proto o ně zájem u nás prudce stoupá. Každý měsíc se tak zvyšuje nejen počet jejich návštěvníků, ale i počet reálně uskutečněných nákupů. „A to nás ještě čeká velký vánoční boom, protože pro lidi je to prostě výhodné,“ potvrzuje Švrček.

Přes internet už se dávno nenakupuje pouze od počítače. Hlavně mladá generace již běžně používá pro velkou řadu obchodních transakcí mobilní zařízení a slevové portály se jim proto snaží přizpůsobit. „Zachytili jsme trend, který je v zahraničí, tedy že mladí lidé jsou na internetu aktivní téměř všude. Vyvinuli jsme proto aplikaci pro Android a iPhone, díky kterým mohou uživatelé využívat funkce našeho portálu kdekoliv,“ říká Švrček.

S rozvojem moderních sociálních sítí vznikají i dobré základy pro internetové obchodování. Slevové portály totiž počítají s tím, že se komunitou na Facebooku nebo Twitteru budou rychle šířit výhodné nabídky na slevu. To nabízí například i portál Zlaté slevy, který shromažďuje všechny tuzemské slevové portály na jednom místě. Jeho návštěvníci tak mají možnost rychle si vyměňovat informace o všech slevách, které jsou na českém internetu k dispozici.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!