Komunikační agentura Proximity Prague získala na prestižní directmarketingové soutěži DMA International Echo Awards rovnou 2 ocenění za kampaň pro módní značku HEEX.
Mladá česká značka sdružuje přední české návrháře a usiluje o jejich prezentaci v zahraničí. Úkolem agentury bylo představit značku vybraným distributorům módy a vyzdvihnout její rozdíly oproti masově vyráběné konfekci. Výsledkem je direct mail doslova ušitý na míru a vytvořený ve spolupráci s designéry, který sám o sobě zprostředkovává zkušenost se značkou.
Neobvyklý direct mail získal bronzové ocenění v kategorii „Výroba a distribuce“ a zvláštní ocenění „USPS Golden Mailbox Award“ v kategorii B2B, tedy cenu zlaté schránky americké pošty.
„Ta je udělována direct mailům, které demonstrují, jak lze efektně a efektivně využít toto médium,“ vysvětluje Duncan Gray, kreativní ředitel Proximity London, člen managementu Proximity Worldwide a jeden z porotců soutěže. „Mailingy s nízkým počtem zásilek jsou jistě příležitostí, jak ostatně ukazuje nápad a provedení direct mailu s obdivuhodnou pozorností k detailům,“ doplňuje.
-red-