Martini, drink světového formátu, je již třetím rokem hlavním partnerem Noci reklamožroutů v České republice. Letošní první slavnostní večer se uskuteční v pátek 22. října v pražském multikině Palace Cinemas Slovanský dům. Následující týden, ve středu 27. října, se celá show přesune do brněnského multikina Palace Cinemas Velký Špalíček.
Pro návštěvníky Noci reklamožroutů je připravena téměř šestihodinová projekce výběru toho nejlepšího, ale i nejhoršího, co reklama nabízí. Více než 500 spotů nabídne jedinečnou a netradiční tvorbu zadavatelů a tvůrců reklam z různých částí celého světa.
Hlavním partnerem Noci reklamožroutů je již potřetí světoznámý italský drink Martini, který si díky svému stylu, rafinovanosti a chuti získal mnoho obdivovatelů, a to od umělců světového formátu jako byl např. Andy Warhol, přes současné filmové ikony jako jsou Sean Connery a George Clooney nebo módní návrháři Dolce&Gabbana, až po zcela obyčejné lidi, kteří mají rádi kvalitu a styl. „Partnerem Noci reklamožroutů jsme již třetím rokem a jsme rádi, že se můžeme na tomto projektu spolupodílet a naše značka dodává akci ten správný punc,“ říká Petr Polák, marketingový ředitel společnosti Brown-Forman, která Martini na českém trhu zastupuje a dodává: „Martini do kina patří – pro návštěvníky jsme mimo jiné připravili široké spektrum koktejlů a letos premiérově i výtečné Martini sekty – Dolce, Rosé a Brut, které si na akci budou moci dopřát za zvýhodněnou cenu.“
Návštěvníci Noci reklamožroutů si budou moci Martini dopřát ve všech jeho variantách, včetně nových Martini Sektů a také jako součást různých koktejlů.
-red-