Reklama

Scholz & Friends, Boooster a Nýdrle Digital připravují kampaň MojeID pro CZ.NIC

Od začátku listopadu do konce roku poběží kampaň MojeID, která má za cíl představit projekt sdružení CZ.NIC rozšiřující možnosti systému OpenID. Vedoucí agenturou je Scholz & Friends, mikrostránku projektu realizuje Nýdrle Digital, Boooster bude mít v kampani na starosti strategii komunikace v sociálních sítích a digitální PR.

Kampaň bude primárně edukativní, zahrnuje B2B i B2C komunikaci. Složky kampaně jsou online i offline, zahrnují ATL inzerci, online reklamu, video, digitální PR s využitím blogů a sociální média. Kampaň by měla vzdělávat a bavit od listopadu až do Vánoc.

OpenID je otevřený, decentralizovaný a svobodný systém pro správu elektronické identity. Tato technologie nabízí uživatelům internetu možnost používat jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo) pro více různých internetových stránek.

-red-

Čtěte také

  1. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!