Reklama

Scholz & Friends, Boooster a Nýdrle Digital připravují kampaň MojeID pro CZ.NIC

Od začátku listopadu do konce roku poběží kampaň MojeID, která má za cíl představit projekt sdružení CZ.NIC rozšiřující možnosti systému OpenID. Vedoucí agenturou je Scholz & Friends, mikrostránku projektu realizuje Nýdrle Digital, Boooster bude mít v kampani na starosti strategii komunikace v sociálních sítích a digitální PR.

Kampaň bude primárně edukativní, zahrnuje B2B i B2C komunikaci. Složky kampaně jsou online i offline, zahrnují ATL inzerci, online reklamu, video, digitální PR s využitím blogů a sociální média. Kampaň by měla vzdělávat a bavit od listopadu až do Vánoc.

OpenID je otevřený, decentralizovaný a svobodný systém pro správu elektronické identity. Tato technologie nabízí uživatelům internetu možnost používat jednotné identifikační údaje (uživatelské jméno a heslo) pro více různých internetových stránek.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!