Aliatel a.s. získal mezinárodně uznávaný certifikát systému řízení kvality ISO 9001:2000.
Certifikát byl společnosti Aliatel udělen na základě úspěšného re-certifikačního auditu provedeného renomovanou švýcarskou společností SGS Switzerland SA a je platný pro vývoj a poskytování veškerých internetových, datových, hlasových služeb a služeb s přidanou hodnotou. Certifikovaný systém řízení kvality zahrnuje veškeré vnitřní procesy společnosti.
„Cílem naší společnosti je spokojený zákazník, čehož chceme mimo jiné dosáhnout poskytováním kvalitních služeb. Získání certifikátu řízení kvality vnímáme jako potvrzení faktu, že problematika kvality procesů a služeb patří jednoznačně mezi naše priority a přikládáme jí v rámci řízení společnosti odpovídající význam,“ uvedl Petr Štajner, ředitel pro strategii, a dodal: „Hladký průběh re-certifikačního auditu prokázal, že společnost trvale zlepšuje kvalitu poskytovaných služeb a v maximální možné míře rozvíjí úroveň svých vnitřních procesů.“
V roce 2000 získal Aliatel a.s. jako první provozovatel pevných telefonních linek v České republice certifikát systému řízení kvality dle standardu ISO 9001:1994. Systém řízení kvality v souladu s ISO 9001 je společností vnímán jako základ pro trvalé zlepšování kvality poskytovaných služeb a vnitřních procesů, s cílem uspokojit náročné požadavky zákazníků. Úroveň všech firemních procesů ve společnosti významně ovlivňuje chod celé firmy a následně poskytovaný zákaznický servis zvyšuje schopnost společnosti konkurovat ostatním telekomunikačním firmám.