Česká mailingová společnost spustila aktivní direct marketingovou kampaň pod názvem „Delfín –čeříme vody marketingového trhu!“ cílenou na koncové potenciální zákazníky. Kampaň je strategicky i obsahově segmentovaná na jednotlivé cílové skupiny a představuje rozšířené portfolio služeb České mailingové společnosti, s. r. o., zejména v oblasti obálkování, fóliování, fullfilmentu, response managementu a databázového managementu, na jejichž rozvoj se v současné době tento největší výrobce tištěných zásilek zaměřuje.
Mottem kampaně je otázka „Už víte, proč čeříme vody našeho trhu a proč náš delfín plave rychleji a skáče výše?“ Klíčovým, startovacím nástrojem kampaně je tištěný directmail složený z personalizovaného dopisu na několik cílových segmentů, letáku s nabídkou služeb a letáku s ukázkou marketingového slovníku, umístěného i na webu v sekci pro zákazníky. Jako follow-up bude probíhat personalizovaný e-mailing s odkazem na kampaňovou microsite, která je spojovacím prvkem celé kampaně.
Kampaň přináší první informace o nové divizi, ČMS Attack, která se stává direct marketingovou a komunikační agenturou ČMS. ČMS se stává první fullservisovou agenturou s komplexním portfoliem direct marketingových služeb s přesahem do ATL komunikace na českém trhu.
Na microsite www.cms-praha.cz/delfin představuje společnost sebe i kompletní nabídku služeb včetně formuláře k přímému sjednání schůzky v případě zájmu o služby. Celou kampaň doplňuje kreativní delfíní internetová hra. Po proplutí bludištěm a zodpovězení základních otázek, týkajících se ČMS a ČMS Attack, může každý vyhrát některé konkrétní služby zdarma nebo lahvinku dobrého moravského vína.
-red-