Společnost LG Electronics rozšířila v Česku a na Slovensku v rámci zkvalitňování servisních služeb tzv. kontaktní autorizovaná místa o centra LG Assistance. Zkrátí se tak doba vyřízení drobných oprav o 75 %.
Všichni zákazníci společnost LG, kteří potřebují uplatnit reklamaci na mobilní telefony LG, mohou využít standardně prodejce, u kterého výrobek zakoupili. Produkt je následně zaslán do autorizovaných servisních středisek LG v Kladně a v Bratislavě. „Od listopadu minulého roku jsme však zavedli tzv. centra LG Assistance, která rozšiřují klasická autorizovaná místa partnerů, kdy se doba vyřízení oprav v těchto centrech zkrátí až o 75 %,“ uvedl Jong Sung Oh, generální ředitel společnosti LG Electronics CZ. Autorizovaná místa LG Assistance jsou tedy schopné odstranit všechny drobné vady, nichž by bylo potřeba rozebírat výrobek.
„Mimoto zde také radíme zákazníkům s tím, jaké programy si mohou zákazníci do svého mobilního telefonu stáhnout a jakým způsobem. Pomáháme jim i s nastavením jednotlivých funkcionalit, jako je posílání sms a mms zpráv či e-mailu. Pokud mají rovněž potíže se stávajícím softwarem, nahrajeme jim verzi novou přímo na místě,“ dodal Jong Sung Oh.
Společnost LG prostřednictvím svých nových LG Assistace servisních autorizovaných míst jak v Česku, tak na Slovensku poskytuje služby bezplatně a na počkání, nejpozději do 24 hodin. Vše se vztahuje na výrobky, které jsou v záruční době. „Předpokládáme, že více jak 30 % potíží může být odstraněno přímo v centrech LG Assistance. Zákazníci tak nemusí čekat standardních 30 dní na vyřízení reklamace, ale vše vyřídí do 24 hodin,“ dodal Jong Sung Oh. V případě, že zákazník přijde do LG Assistance a je potřeba složitějšího zásahu při řešení reklamace, automaticky společnost LG posílá výrobek do autorizovaného servisního střediska. Společnost LG bude síť center LG Assistance i do budoucna rozšiřovat za účelem být i v servise co nejblíže zákazníkovi.
-red-