Největší výrobce lihovin v České republice, společnost Stock Plzeň-Božkov, slaví v letošním roce devadesáté výročí založení. Při této příležitosti uvádí na trh také novou prémiovou Vodku Stock Prestige. Stock Plzeň-Božkov v posledních letech zásadně změnil svoje postavení. Z dříve uznávané české lokální likérky se stala v oboru nejrychleji rostoucí společnost ve střední Evropě. V rámci celé skupiny Stock Spirits Group pak patří mezi patnáct největších producentů lihovin na světě. Oslava kulatého výročí proběhla včera večer v Cloud 9 Sky baru Hotelu Hilton ve společnosti nejvýznamnějších osobností oboru, umělců a celebrit.
„Vodka Stock Prestige je důstojný nápoj k významnému jubileu napříč generacemi,“ říká generální ředitel Stock Plzeň-Božkov Petr Pavlík. „Novinka na českém trhu získala již řadu prestižních mezinárodních ocenění,“ dodává Pavlík. Zlatou medaili dostala Vodka Stock Prestige v letošním hodnocení International Beverage Testing Institute v Chicagu. Na jedné z největších mezinárodních soutěží lihovin, World Spirit Competition v San Franciscu, potom získala stříbrnou medaili. Renomovaný britský časopis The Spirits Business udělil ve své degustační soutěži Vodce Stock Prestige titul Vodka Master. A belgický International Institute for Quality Selections jí ve svém každoročním hodnocení kvality Monde Selection přidělil dvě hvězdičky.
Od nové vodky si Stock slibuje, že se postaví jiným prémiovým a superprémiovým značkám. „Kdo vodkám rozumí, hledá čistotu a kvalitu,“ tvrdí Pavlík. A kvality produkt Stocku dosahuje kombinací unikátních surovin a nejnovějších destilačních technologií. Na přípravě produktu pracoval tým, který už dříve vytvořil dvě nejrychleji rostoucí vodky na světě. Za úspěchem tohoto stojí použití nejkvalitnějších surovin a několikrát filtrované čisté vody. Šestinásobný destilační proces a filtrace za studena pak dotváří výrazně jemnou chuť. S ohledem na cílovou skupinu budoucích spotřebitelů přesune Stock své promoaktivity také na internet a Facebook.
Stock Plzeň-Božkov je největším výrobcem lihovin na českém trhu s podílem přes 37 %. Základem jeho postavení je kombinace tradičních značek s dlouholetou historií s neustálými inovacemi výrobkového portfolia. To dnes zahrnuje více než 40 značek a řadu dalších mezinárodních lihovin, které firma exkluzivně distribuuje na českém a slovenském trhu.
-red-